BannerFans.com
Gambar Hiasan

Entri kali ini adalah mengenai 10 mitos mengenai Seks.  Kita akan membongkar rahsia sebenar mengenai mitos seksual seorang lelaki. Tapi jangan salah faham pula, saya bukannya gila seks!!!! Sekadar perkongsian informasi sahaja.

1. Lelaki berbadan bongkok mempunyai nafsu yang besar.

Ini adalah mitos sebenarnya, nafsu atau daya seksual seseorang tidak ada langsung kena mengena dengan saiz mahupun bentuk badan seseorang. Sebaliknya bergantung kepada hormon testeron . Jika tinggi hormonnya, maka daya seksualnya juga besar.

2. "Mr.P" lebih besar maka lebih nikmat.

Size bukan segalanya dan juga tidak menjadi masalah. Semuanya bergantung kepada diri seseorang, bagaimana memainkan peranan untuk mencari kenikmatan bersama. Kepandaian mengeksplorasi bahagian G-spot didalam Mrs.V ktika hubungan intim adalah jawapannya.

3. "Mr.P" Bengkok bukti kehebatan sang Arjuna.

Xde kaitan langsung, kerana statustik menunjukkan alat sulit lelaki kebanyakannya bengkok! Bentuk ini adalah normal bagi lelaki, dan ia tiada langsung kaitan dengan kehebatan di ranjang. So kalau bengkok tu jangan nak belagak pula.

4. Ubat Kuat menambah ghirah lelaki dan menjadikan lelaki lebih kuat.

Sebenarna, seks lelaki ditentukan oleh nilai gizi protein yang tinggi dalam makanan yang diambil seseorang lelaki dan bagaiaman kawalan otak mereka. Bahan-bahan ubatan mungkin boleh menambah ghairah sesorang lelaki dan mungkin juga meningkatkan prestasi seks seseorang, tetapi, potensi seks seseorang tidak akan bertambah.

5. Marstubasi(Onani) menyebabkan mandul, ejakulasi pra-matang, impotensi dan rambut gugur.

Secara ilmiahnya, perbuatan marstubasi tiada kaitan dengan kemandulan, dll. Tetapi perlakuan yang kerap akan memberi kesan yang kurang baik kerana mengurangkan produktiviti.

6. Multiorgasme hanya milik wanita.

Pada lelaki, orgasme berlaku apabila keluarnya air mani.. Ramai yang beranggapan bahawa kenikmatan seksual dirasai kerana sperma keluar. Padahal kenikmatan seksual yang dirasai semasa persetubuhan itulah orgasme. Sama seperti wanita, lelaki juga boleh merasai multiorgasme iaitu dengan latihan menahan, mengawal dan menunda ejakulasi. Oyeah man! we can do it.


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment