BannerFans.com

Isu Gambar Bogel - Tasha Shila Berjuang dalam Diam



Kontroversi  gambar bogel Tasha Shila masih hangat diperkatakan. Dalam pada itu, pelakon cantik manis ini, terus berdiam diri daripada membuat sebarang penjelasan. Menurut tuan punya badan, beliau memang tidak mahu mengulas apa-apa dan hanya menunggu siasatan daripada pihak polis.

"Saya tidak mahu mengulas mengenai isu berkenaan dan biarlah pihak polis yang melakukan siasatan memandangkan ia sudah menjadi kes jenayah.

"Mungkin saya banyak berdiam diri sebelum ini tetapi sebenarnya saya berjuang dalam diam.

"Saya tidak perlu kongsi dengan masyarakat kerana ia adalah privasi dan biarlah hanya saya yang tahu,"
- Tasha Shila


Daripada reaksi yang dapat wak lihat, Tasha, jelas beliau amat kecewa dengan penyebaran gambar tersebut. Menurut Tasya lagi,  kontroversi dan isu gambar bogel tersebut merupakan cubaan untuk menjatuhkan maruahnya sebagai seorang wanita.


"Kecewa sebab ada pihak hendak jatuhkan maruah saya tetapi ia tidak melemahkan semangat saya kerana ini adalah ujian daripada-Nya.

"Sebagai umat Islam berdoa adalah senjata penting untuk saya sekarang,"
- Tasha Shila


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment