BannerFans.com

Kejam! Dituduh Mencuri Motosikal Di Belasah Sampai Mati



Gambar diatas merupakan Screen Shot yang admin dapat daripada rakan. Admin tidak pasti sama ada ini kes di Malaysia atau luar. Pembaca blog ini yang ada info boleh komen di bawah ya.. :)

Apa yang admin nak ulas, sepatutnya kejadian seperti ini tidak berlaku. Walaupun kita ada bukti yang remaja terbabit bersalah kerana mencuri, perlakuan tidak bertamadun membelasah sehingg mati seperti ini tidak harus terjadi sama sekali.

Sedih jika si perlaku merupakan orang yang mengaku beragama islam tetapi akal letak di kepala lutut. Seharusnya kes seperti ini di tangani secara berhemah. Hukuman biarlah pihak berkuasa tentukan.

Admin setuju dengan saudara yang melontarkan pandangan dalam screen shot diatas. Dimana untuk mencegah kemungkaran bukannya dengan jalan mungkar juga.

Sebenarnya kejadian-kejadian seperti ini sering terjadi terutama berkaitan kes kecurian. Dari zaman sekolah lagi sering admin dipaparkan dengan video dimana pencuri getah skrap tertangkap yang kemudiannya dipaksa untuk makan getah yang dicuri.

Apa pun semoga kejadian seperti ini tidak berulang.. Syukurlah Malaysia Masih Aman.. Peace YO!!!

Lagi Gambar.....






Related Articles:







Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment