BannerFans.com

Lol! Reaksi Orang Korea Terhadap Selebriti Wanita Malaysia


Mesti ramai yang dah tengok video ni kan. Video yang dimuat naik oleh saluran Korean Star Tv di Youtube ini mendapat tontonan sebanyak lebih dari tiga puluh ribu orang serta mendapat perhatian warga netizen terutamanya pengguna laman sosial Facebook.

Video ini menampilkan beberapa artis wanita tempatan seperti Nora Danish, Emma Maembong, Hanis Zalikha, Amyra Rosli dan Shila Amzah dimana orang Korea ini akan memberikan pandangan dan reaksi mereka tentang artis tempatan termasuk mengatakan yang wajah Nora Danish seiras dengan bintang Running Man iaitu Ji Hyo. Selain itu, mereka juga perlu meneka umur artis berkenaan.

Pelbagai komen dan reaksi diberikan oleh orang Korea ini terhadap kejelitaan artis wanita tempatan kita malah mereka juga gagal meneka umur artis berkenaan dengan tepat. Hihi. Jom tengok gelagat dan reaksi mereka tentang selebriti wanita Malaysia yang pasti mencuit hati anda.





Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment